Zaloguj się

login:
hasło:
zapamiętaj mnie | pomoc
2009-05-14

FAQ

1.Rejestracja i logowanie

Dlaczego muszę się zarejestrować?
Nie musisz się rejestrować. Czynność ta pozwoli Ci w szerszym stopniu korzystać z możliwości, jakie oferuje Ci nasz wortal.
Rejestracja da Ci dostęp do dodatkowych funkcji niedostępnych dla gości, takich jak własny avatar, prywatne wiadomości, wysyłanie e-maili czy zakupy w sklepie internetowym. Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę, a dzięki niej zyskasz szerszy dostęp do naszego wortalu .

Chcę się zarejestrować, ale nie wiem jak
Rejestracja na wortalu nie jest trudna. W zależności od statusu Użytkownika, który wybierzesz będzie się ona odbywała w następujący sposób:

Jeżeli jesteś logopedą :

W celu dokonania rejestracji kliknij na odnośnik Załóż nowe konto, który umieszczony jest w menu w prawym górnym rogu strony. Po przejściu do panelu Użytkownika wypełnij formularz rejestracyjny. Pola wymagane do założenia konta zaznaczone są gwiazdką (*). Na końcu kliknij przycisk Wstaw dane. Na podany podczas rejestracji adres, dostaniesz e-mail z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia.
Następnie wypełnij pola dotyczące Twojej specjalizacji, wykształcenia oraz adresu poradni, w której pracujesz.
W zakładce Dostępne pakiety przeczytaj zalety każdej możliwości i wybierz opcję, która najbardziej Ci odpowiada.

Jeżeli jesteś Użytkownikiem nie posiadającym statusu logopedy:

W celu dokonania rejestracji kliknij na odnośnik Załóż nowe konto, który umieszczony jest w menu w prawym górnym rogu strony. Po przejściu do panelu Użytkownika wypełnij formularz rejestracyjny. Pola wymagane do założenia konta zaznaczone są gwiazdką (*). Na końcu kliknij przycisk Wstaw dane. Na podany podczas rejestracji adres, dostaniesz e-mail z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia.

Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować
Na początek sprawdź czy wpisałeś poprawny login i hasło. Jeśli wpisujesz dobre dane, a mimo to dalej nie możesz się zalogować, wyślij do nas e-maila (biuro@logopeda.pl), a my sprawdzimy, gdzie tkwi błąd.

Zgubiłem moje hasło
Nie panikuj! Zdarza się.
Twoje hasło co prawda nie może zostać odzyskane, ale możesz otrzymać nowe. Aby to zrobić przejdź na stronę logowania i wpisz swój login. Następnie kliknij przypomnij hasło. Na Twój adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło.

Powyższa opcja Ci się nie podoba? Zgłoś do nas utratę hasła podając swój login. Wygenerujemy dla Ciebie nowe, tymczasowe hasło, które będziesz mógł zmienić po pierwszym zalogowaniu do swojego profilu.

Jak mogę zmienić hasło w moim profilu?
Aby zmienić swoje hasło zaloguj się w portalu. Następnie w zakładce Twój profil wybierz opcję zmień hasło. Wpisz nowe hasło i potwierdź je.

Jak mogę zmienić swoje dane?
Wszystkie Twoje dane (jeśli jesteś zarejestrowany) są przechowywane w bazie danych. Aby je zmienić kliknij w odnośnik Profil, następnie Dane profilu. Tam możesz dowolnie aktualizować swoje dane.

Jak mogę usunąć swoje konto?
Użytkownicy nie mogą sami usuwać konta. Jeśli naprawdę chcesz zniknąć z naszego wortalu, wyślij wiadomość na adres biuro@logopeda.pl.

Jak mogę otrzymać Newsletter?
Aby otrzymywać Newsletter podaj swój adres mailowy na stronie głównej naszego wortalu w miejscu do tego wyznaczonym – ramka w prawym górnym rogu zaraz pod okienkami do logowania.

 

Co to jest program lojalnościowy i jak do niego przystąpić?
Program lojalnościowy to nasz sposób na okazanie Ci szacunku i chęć pokazania jak jesteś dla nas ważny. Doceniamy Twoje zaangażowanie w rozwój naszego wortalu i chcemy Cię nagrodzić za pomoc w budowaniu naszego wizerunku.
Aby związać się z nami programem lojalnościowym musisz się tylko zarejestrować.

Jak naliczane są punkty w programie lojalnościowym?
Punktacja wygląda następująco:
1 post na forum = 1 pkt
1 komentarz artykułu na portalu = 1 pkt
1 zł za zakupy w sklepie internetowym = 0,5 pkt

Jak mogę sprawdzić ile mam punktów?
To proste – trzeba wejść na http://www.logopeda.pl i tam w zakładce Twój profil znajduje się pole Twoje punkty. Zajrzyj tam, a dowiesz się ile masz aktualnie punktów na koncie.

Czy mogę zgłaszać swoje pomysły i sugestie dotyczące wortalu?
Oczywiście! Jeśli masz ciekawy pomysł, którym chciałabyś się podzielić z nami, to wystarczy, że napiszesz post na forum w dziale Wasze opinie lub wyślesz wiadomość e-mail na adres: biuro@logopeda.pl.

2. Forum

Jak dodać temat na forum?
To proste, wystarczy kliknąć w miejsce Nowy Temat by wyświetliło się pole do napisania postu. Pamiętaj, że musisz być zalogowany.

Jak mogę zmienić lub usunąć post?
Jeżeli nie jesteś administratorem lub moderatorem forum możesz jedynie zmieniać lub usuwać własne posty. Aby zmienić post kliknij w przycisk zmień przy danym poście. Jeżeli ktoś już na niego odpowiedział po edycji pod postem pojawi się tekst drobnymi literami informujący, ile razy dany post zmieniano. Jeśli chcesz go usunąć, kliknij w przycisk usuń przy danym poście.

Jak mogę dodać podpis do mojego postu?
Aby dodać podpis do wiadomości musisz najpierw go stworzyć w swoim profilu (zakładka profil/ edytuj podpis). Kiedy już to zrobisz możesz zaznaczyć pole Dołącz podpis przy formularzu wysyłania postu, aby dodać podpis.
Możesz także domyślnie dodawać podpis do wszystkich swoich postów zaznaczając odpowiednią opcję w swoim profilu (przy czym każdorazowo pisząc post możesz wcale nie dołączać podpisu przez odznaczenie pola w formularzu wysyłania).

Jak mogę utworzyć ankietę?
Tworzenie ankiet jest proste. Kiedy piszesz nowy temat, pojawia się formularz Tworzenie ankiety pod głównym polem wiadomości. Należy wpisać pytanie do ankiety i podać maksymalnie 10 opcji. Możesz także wyznaczyć limit czasowy dla ankiety, np. 7 dni.

Jak mogę zmienić lub usunąć ankietę?
Podobnie jak z postami, ankiety mogą być zmieniane jedynie przez ich twórców, moderatorów lub administratorów. Aby zmienić ankietę musisz zmienić pierwszy post w danym temacie (z którym zawsze związana jest ankieta). Jeżeli nikt jeszcze nie głosował Użytkownicy mogą usunąć ankietę lub zmieniać którąkolwiek z opcji, jednakże jeśli zostały już oddane głosy tylko moderatorzy i administratorzy mogą ankietę zmienić lub usunąć. Jest to po to, aby zapobiec fałszowaniu ankiet przez zmianę opcji w połowie głosowania.

Dlaczego nie mam dostępu do forum?
Niektóre fora mogą być przeznaczone dla konkretnych Użytkowników lub grup, np. tylko dla logopedów. Aby przeglądać, czytać, pisać itp. może być potrzebna specjalna autoryzacja. Dostępu do nich mogą udzielić jedynie moderatorzy forum oraz administratorzy.

Jak mogę zmienić dane w moim profilu na forum?
W zakładce forum wejdź w panel użytkownika, po lewej stronie znajdują się wszystkie dostępne opcje, jakie możesz aktywować, zmieniać i dodawać w swoim profilu.

Czy mogę zapobiec wyświetlaniu mojego loginu na liście obecnych Użytkowników?
W swoim profilu znajdziesz opcję Ukryj moją obecność na forum. Jeżeli ją włączysz będziesz widoczny na liście tylko dla administratorów oraz dla siebie. Będziesz liczony jako Użytkownik ukryty.

Czym są Uśmieszki?
Uśmieszki, albo Ikony Emocji (Emotikony) są małymi grafikami, które mogą być używane do wyrażenia jakiegoś uczucia przez wstawienie krótkiego kodu, np. szczęście, smutek. Pełna lista ikon jest dostępna w formularzu wysyłania postu. Nie nadużywaj tych ikon, ponieważ mogą spowodować nieczytelność postu i moderator może zdecydować o ich usunięciu lub usunięciu całego postu.

3. Współpraca

W jaki sposób firma/ instytucja może zostać Partnerem wortalu logopeda.pl?
Jesteśmy otwarci na wszelką współpracę z podmiotami, które realizują podobne cele jak my. Jeśli chcesz, aby Twoja firma/instytucja zostały naszym Partnerem, prosimy o kontakt na adres: biuro@logopeda.pl.

 

Czy mogę pisać artykuły dla wortalu logopeda.pl?
Oczywiście, dla autorów, którzy zdecydują się na szerszą, stałą współpracę, mamy ofertę specjalną. Dodatkowe informacje znajdziesz po zarejestrowaniu się w naszym wortalu jako logopeda.
W sprawie współpracy merytorycznej prosimy o kontakt z Product Managerem logopeda.pl lub na adres: biuro@logopeda.pl.

 

Czy mogę zamieszczać artykuły dotyczące szkoleń i wydarzeń logopedycznych, które mają odbyć się w najbliższym czasie?
Jeśli chcesz, aby informacje o organizowanych przez Ciebie akcjach, szkoleniach i innych, możesz skontaktować się z Product Managerem lub napisać na adres: biuro@logopeda.pl. Ogłoszenia takie zamieszczane są w ramach wzajemnej współpracy lub jako opcje jednorazowe, za które pobierana jest opłata. W tym celu zajrzyj do zakładki Reklama na głównej stronie portalu lub napisz do nas wiadomość.

4. Sklep internetowy

Jak działa sklep internetowy?
Jeżeli jesteś nowym Klientem naszego sklepu, swoje zakupy powinieneś rozpocząć od zapoznania się z najważniejszymi informacjami. Pozwolą Ci one łatwo poruszać się po sklepie oraz sprawnie realizować zakupy. Wszelkie informacje dotyczące działania naszego sklepu internetowego znajdziesz na stronie: www.sklep.logopeda.pl

Tam, w zakładce pomoc otrzymasz porady jak krok po kroku zrealizować swoje zamówienie.

Jak zapłacić za zamówienie?
Sklep internetowy sklep.logopeda.pl oferuje dla swoich Klientów kilka sposobów płatności:

1. Przelew on-line - wpłata przez system Płatności.pl

2.Przelew, wpłata na konto firmy - realizacja zamówienia po wpływie kwoty na konto

Dane do przelewu:
Warmińsko-Mazurskie Centrum Obsługi Biznesu
ul. Paukszty 17
10-685 Olsztyn
Nr konta: ALIOR BANK 19 2490 0005 0000 4500 3089 6670
Tytułem: Proszę wpisać nr zamówienia z e-maila otrzymanego od nas.

3. Opłata gotówką przy dostawie towaru - pobranie - listonosz lub kurier przynosi Państwu przesyłkę do domu lub do pracy i pobiera opłatę.

4. Gotówka - przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy: ul. Paukszty 17, 10-685 Olsztyn w godz. 8-16

Jakie są koszty dostawy zamówionego przeze mnie towaru?

 

CENNIK OPŁAT POCZTA POLSKA
PACZKA
priorytet polecony
Pobranie
Przelew
0 - 1 kg
22.00 zł
12.00 zł
1 - 2 kg
24.00 zł
15.00 zł
wartość powyżej 300 zł
0 zł
0 zł
Czas dostawy
3-5 dni
3-5 dni
 
 
CENNIK OPŁAT FIRMA KURIERSKA
PACZKA
Pobranie
Przelew
0 - 5 kg
45.00
41.00
5 - 15 kg
48.00
45.00
wartość powyżej 600zł
0 zł
0 zł
Czas dostawy
1-2 dni
1-2 dni


UWAGA! Opcje wysyłki oraz koszty dostawy są obliczane i proponowane automatycznie w zależności od zawartości koszyka. Przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia konieczne jest dokonanie wyboru sposobu dostawy oraz formy płatności.

Komentarze



Zaloguj się, aby dodać komentarz