mgr Anna Mazurkiewicz - Dulińska
Logopeda, Neurologopeda
Wołomin

mgr Anna Mazurkiewicz - Dulińska

Logopeda, Neurologopeda Wołomin

„Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższa jest radość z pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy”. J. Korczak

Jestem neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji neurologopedycznej, logopedą, pedagogiem, oligofrenopedagogiem, terapeutą miofunkcjonalnym, providerem metody Neuroflow. 

Pracuję z dziećmi już ponad 15 lat :)


Edukacja

Dowiedz się więcej na mój temat.

W 2006 roku ukończyłam studia wyższe na kierunku „Wczesnoszkolna edukacja zintegrowana z pedagogiką przedszkolną i logopedią”.

W 2008 r. ukończyłam studia podyplomowe, uzyskując tytuł logopedy dyplomowanego.

W 2017 roku ukończyłam studia podyplomowe na kierunku „Edukacja i rehabilitacja osób

z niepełnosprawnością intelektualną”, uzyskując tytuł oligofrenopedagoga.

W 2022 r. ukończyłam studia podyplomowe na kierunku „Neurologopedia profilowana” uzyskując tytuł neurologopedy dzieci i dorosłych oraz terapeuty wczesnej interwencji neurologopedycznej. 


Specjalizuję się w terapii dzieci, młodzieży i dorosłych:

• z dyslalią - wadami wymowy związanymi z nieprawidłowościami artykulacyjnymi;

• z opóźnionym rozwojem mowy;

• z zaburzeniami mowy (np. w autyzmie, towarzyszącymi niepełnosprawności intelektualnej, pochodzenia korowego (NMPK – niedokształcenia mowy pochodzenia korowego / afazja dziecięca);

• terapii miofunkcjonalnej – związanej z nieprawidłową pozycją spoczynkową języka oraz warg, jak również w przypadku nienormatywnego sposobu połykania, jako wsparcie podczas leczenia ortodontycznego

• w związku ze skróconym wędzidełkiem języka, wargi górnej lub dolnej (przygotowanie i opieka logopedyczna przed i po zabiegu);

• w terapii mutyzmu, mutyzmu wybiórczego - prowadzenie oddziaływań zmierzających do zmniejszenia u dzieci emocjonalnej blokady przed mówieniem;

• w przypadkach zaburzeń płynności mowy (niepłynności mowy, jąkania)

• w przypadku zdiagnozowanych wad słuchu,

• prowadzę również zajęcia z dziećmi, u których trudności w mówieniu współwystępują z trudnościami w czytaniu i pisaniu;

• prowadzę stymulację językową u dzieci z trudnościami adaptacyjnymi – w wyniku różnic kulturowych, np. wcześniejsze kształcenie za granicą;

• prowadzę diagnozę oraz terapię dzieci z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego jako provider metody Neuroflow.


Nieustannie rozwijam się i podnoszę swoje kompetencje uczestnicząc w licznych szkoleniach oraz kursach: