mgr Justyna Zwolan
Logopeda, Neurologopeda
Warszawa, Wola

mgr Justyna Zwolan

Logopeda, Neurologopeda Warszawa, Wola

„Na zawsze bierzesz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś. Jesteś odpowiedzialny za swoją różę" - „Mały Książę”, Antoine de Saint-Exupéry

Jestem neurologopedą, logopedą, terapeutą miofunkcjonalnym oraz instruktorem masażu Shantala. Specjalizuję się w problemach związanych z karmieniem piersią/butelką, rozszerzaniem diety, doborem akcesoriów służących zaspokojeniu funkcji oralnych u niemowląt i małych dzieci, a także w pracy z opóźnionym rozwojem mowy. Miofunkcjonalnie pracuję z pacjentami w każdym wieku.


Od 10 lat zdobywam doświadczenie w pracy z dziećmi, pracując w warszawskich przedszkolach, szkołach, ośrodkach specjalistycznych oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Jestem zwolenniczką metod niedyrektywnych, wychowania w duchu rodzicielstwa bliskości oraz holistycznego podejścia w logopedii, jak i neurologopedii. W swojej pracy przeplatam elementy muzykoterapii, terapii miofunkcjonalnej, kinesiotapingu, metody werbotonalnej, terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego oraz wielu innych. Staram się wykorzystywać mocne strony pacjentów.


Najważniejsze szkolenia:

Przepona i oddech w terapii logopedycznej - praca manualna wspomagająca prawidłowy tor oddechowy (2022) - Klara Francuz-Matwiejczyk

Alignment w terapii miofunkcjonalnej (2022) - Marta Wawrzynów

Biochemiczna strona miofunkcji (2022) - Marta Wawrzynów

Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia (2022) - Agnieszka Słoniowska

Warsztat laktacyjny - Interdyscyplinarne spojrzenie na niemowlę z problemem ssania (2022) - Magdalena Bednarczyk, Sylwia Jeż

Stymulacja traktu ustno-twarzowego wraz z Modułem Wędzidełkowym (2022) - Małgorzata Gawryl

Terapia miofunkcjonalna w praktyce (2022) – Aleksandra Rosińska

Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii (2021) – Martyna Brychcy

Dotyk i więź – kurs instruktorski Masażu Shantala Plus (2021) – Agnieszka Słoniowska, Ewelina Wiech

Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym (2020) – Gabriela Lorens

Oswojenie ma znaczenie. Holistyczny program terapii karmienia (2020) – Agata Kalina

O czym nikt Ci nie powie? Trudności w karmieniu niemowląt ze skróconym wędzidłem (2020) – Ewelina Filipczak-Rosa

Niemowlak u logopedy, cz. I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem (2020) – Marzena Machoś

Niemowlak u logopedy, cz. II Miobobo © – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne (2020) – Marzena Machoś

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy (2020) – Marzena Machoś

Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt (2020) – Mira Rządzka

Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym (2020) – Mira Rządzka

Żucie w praktyce logopedycznej (2020) – Aleksandra Rosińska

Połykanie infantylne – diagnoza i terapia (2019) – Elżbieta Konopacka

Afazja dziecięca - warsztat (2018) – Elżbieta Konopacka

Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego APD (2018) – Renata Borowiecka

Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka (2018) – Anna Walencik-Topiłko

Praktyczne metody pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji. Programowanie rozwoju językowego (2018) – Anna Zych

Prezentacja metody terapii jąkania według Zofii Engiel (2018) – Elżbieta Stecko

Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego z zastosowaniem metody werbotonalnej (2018) – Anita Lorenc, Agnieszka Dziedzic

Stymulator Polimodalnej Percepcji Sensorycznej – innowacyjna i mobilna terapia trudności w przetwarzaniu centralnym (2018) – Bartłomiej Szylz

Kurs I-go stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej (2017) – Marta Wiśniewska, Zbigniew Przyrowski

AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji (2016) – Alina Smyczek


Publikacje i wystąpienia:

Mikołajewska J., 2019, Studium przypadku dziecka z dysartrią startą [w:] E. Stecko (red.), Neurologopedyczne studia przypadków, t. V, Warszawa.

Zwolan J., 2019, Świadomość fonologiczna uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, „Poradnik Językowy”, z.3.

Mikołajewska J., 2018, Lateralizacja ręki i oka a kompetencje fonologiczne uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, „Studia pragmalingwistyczne”, z. X.

Mikołajewska J., 2018, Model lateralizacji a wybrane aspekty świadomości fonologicznej uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, wystąpienie podczas VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pt. „Terapia Logopedyczna. Strategie – metody – techniki” organizowanej przez UMCS w Lublinie.


Adresy
Mowa i Gest
Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5
01-015 Warszawa | Wola
Polska, Mazowieckie
881 307 316
Logopeda.pl

Usługi mobilne
  • Warszawa

Zakres usług
Nazwa usługi Cena
Konsultacja neurologopedyczna
Terapia neurologopedyczna
Terapia miofunkcjonalna
Masaż Shantala

Edukacja

Dowiedz się więcej na mój temat.

Uniwersytet Warszawski

Studia doktoranckie - specjalizacja: Logopedia 2017-obecnie


Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie

Neurologopedia 2015-2017


Uniwersytet Warszawski

Filologia polska (studia I i II stopnia) - specjalność: Logopedia 2009-2014


Szkoła Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Płocku

Szkoła muzyczna I i II stopnia - specjalność: Instrumentalista w zakresie gry na flecie poprzecznym 2000-2010



      Lista ukończonych szkół wyższych
    • 2017 - Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie

      Neurologopedia

    • 2014 - Uniwersytet Warszawski

      Filologia polska, logopedia