mgr Justyna Zwolan
Logopeda, Neurologopeda Warszawa, Wola
„Na zawsze bierzesz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś. Jesteś odpowiedzialny za swoją różę" - „Mały Książę”, Antoine de Saint-Exupéry
Jestem neurologopedą, logopedą, terapeutą miofunkcjonalnym oraz instruktorem masażu Shantala. Specjalizuję się w problemach związanych z karmieniem piersią/butelką, rozszerzaniem diety, doborem akcesoriów służących zaspokojeniu funkcji oralnych u niemowląt i małych dzieci, a także w pracy z opóźnionym rozwojem mowy. Miofunkcjonalnie pracuję z pacjentami w każdym wieku.
Od 10 lat zdobywam doświadczenie w pracy z dziećmi, pracując w warszawskich przedszkolach, szkołach, ośrodkach specjalistycznych oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Jestem zwolenniczką metod niedyrektywnych, wychowania w duchu rodzicielstwa bliskości oraz holistycznego podejścia w logopedii, jak i neurologopedii. W swojej pracy przeplatam elementy muzykoterapii, terapii miofunkcjonalnej, kinesiotapingu, metody werbotonalnej, terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego oraz wielu innych. Staram się wykorzystywać mocne strony pacjentów.
Najważniejsze szkolenia:
Przepona i oddech w terapii logopedycznej - praca manualna wspomagająca prawidłowy tor oddechowy (2022) - Klara Francuz-Matwiejczyk
Alignment w terapii miofunkcjonalnej (2022) - Marta Wawrzynów
Biochemiczna strona miofunkcji (2022) - Marta Wawrzynów
Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia (2022) - Agnieszka Słoniowska
Warsztat laktacyjny - Interdyscyplinarne spojrzenie na niemowlę z problemem ssania (2022) - Magdalena Bednarczyk, Sylwia Jeż
Stymulacja traktu ustno-twarzowego wraz z Modułem Wędzidełkowym (2022) - Małgorzata Gawryl
Terapia miofunkcjonalna w praktyce (2022) – Aleksandra Rosińska
Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii (2021) – Martyna Brychcy
Dotyk i więź – kurs instruktorski Masażu Shantala Plus (2021) – Agnieszka Słoniowska, Ewelina Wiech
Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym (2020) – Gabriela Lorens
Oswojenie ma znaczenie. Holistyczny program terapii karmienia (2020) – Agata Kalina
O czym nikt Ci nie powie? Trudności w karmieniu niemowląt ze skróconym wędzidłem (2020) – Ewelina Filipczak-Rosa
Niemowlak u logopedy, cz. I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem (2020) – Marzena Machoś
Niemowlak u logopedy, cz. II Miobobo © – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne (2020) – Marzena Machoś
Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy (2020) – Marzena Machoś
Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt (2020) – Mira Rządzka
Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym (2020) – Mira Rządzka
Żucie w praktyce logopedycznej (2020) – Aleksandra Rosińska
Połykanie infantylne – diagnoza i terapia (2019) – Elżbieta Konopacka
Afazja dziecięca - warsztat (2018) – Elżbieta Konopacka
Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego APD (2018) – Renata Borowiecka
Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka (2018) – Anna Walencik-Topiłko
Praktyczne metody pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji. Programowanie rozwoju językowego (2018) – Anna Zych
Prezentacja metody terapii jąkania według Zofii Engiel (2018) – Elżbieta Stecko
Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego z zastosowaniem metody werbotonalnej (2018) – Anita Lorenc, Agnieszka Dziedzic
Stymulator Polimodalnej Percepcji Sensorycznej – innowacyjna i mobilna terapia trudności w przetwarzaniu centralnym (2018) – Bartłomiej Szylz
Kurs I-go stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej (2017) – Marta Wiśniewska, Zbigniew Przyrowski
AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji (2016) – Alina Smyczek
Publikacje i wystąpienia:
Mikołajewska J., 2019, Studium przypadku dziecka z dysartrią startą [w:] E. Stecko (red.), Neurologopedyczne studia przypadków, t. V, Warszawa.
Zwolan J., 2019, Świadomość fonologiczna uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, „Poradnik Językowy”, z.3.
Mikołajewska J., 2018, Lateralizacja ręki i oka a kompetencje fonologiczne uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, „Studia pragmalingwistyczne”, z. X.
Mikołajewska J., 2018, Model lateralizacji a wybrane aspekty świadomości fonologicznej uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, wystąpienie podczas VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pt. „Terapia Logopedyczna. Strategie – metody – techniki” organizowanej przez UMCS w Lublinie.
Adresy
Usługi mobilne
- Warszawa
Zakres usług
Nazwa usługi | Cena |
---|---|
Konsultacja neurologopedyczna | |
Terapia neurologopedyczna | |
Terapia miofunkcjonalna | |
Masaż Shantala |
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Uniwersytet Warszawski
Studia doktoranckie - specjalizacja: Logopedia 2017-obecnie
Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie
Neurologopedia 2015-2017
Uniwersytet Warszawski
Filologia polska (studia I i II stopnia) - specjalność: Logopedia 2009-2014
Szkoła Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Płocku
Szkoła muzyczna I i II stopnia - specjalność: Instrumentalista w zakresie gry na flecie poprzecznym 2000-2010
-
2017 - Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie
Neurologopedia
-
2014 - Uniwersytet Warszawski
Filologia polska, logopedia