mgr Katarzyna Ozga
Logopeda, Neurologopeda , Rzeszów
Neurologopeda ze specjalnością w zakresie neurologopedii klinicznej, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej. Wspieram dzieci z trudnościami w rozwoju mowy i komunikacji oraz z trudnościami w poborze pokarmów.
Prowadzę neurorehabilitację z wykorzystaniem urządzenia C-Eye II Pro. Wszelkie konsultacje prowadzę tylko stacjonarnie w Rzeszowie przy ul.Moniuszki.
Adresy
Zakres usług
Nazwa usługi | Cena |
---|---|
Konsultacja neurologopedyczna | od 150,00 zł |
Rehabilitacja z urządzeniem C-Eye | od 150,00 zł |
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Ukończone studia specjalistyczne w zakresie logopedii i neurologopedii klinicznej oraz liczne kursy z zakresu Wczesnej Interwencji Logopedycznej, wspomagania dzieci z trudnościami w obrębie finkcji pobierania pokarmu. Odbyte liczne praktyki w placówkach specjalistycznych oraz staż kliniczny - Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie i wolontariat w Oddziale Intensywnej Terapii Noworodka w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 w Rzeszowie.
-
2018 - Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną
-
2016 - Uniwersytet Rzeszowski
Oligofrenopedagogika
-
2013 - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Logopedia z audiologią
-
2011 - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Psychologia Komunikacji Społecznej
Lista ukończonych szkół wyższych
Lista odbytych szkoleń
Odbyte szkolenia, kursy, warsztaty | Rok |
---|---|
Diagnoza i terapia osób dorosłych z afazją Prowadzący - Anna Siudak |
2023 |
Terapia Ręki - I i II Stopień - Diagnoza z Terapią oraz Akcent na Samoobsługę Prowadzący - Emilia Mikołajewska |
2023 |
Wprowadzenie do koncepcji neurorehabilitacji RCM (Rodolfo Castillo Morales). Moduł 1. Prowadzący - Marianela Pernuzzi, Fundacion Castillo Morales |
2022 |
Teoria i praktyka koncepcji neurorehabilitacji RCM. Moduł 2. Prowadzący - Marianela Pernuzzi, Fundacion Castillo Morales |
2022 |
Terapia miofunkcjonalna w praktyce Prowadzący - Aleksandra Rosińska |
2021 |
Certyfikowane szkolenie II stopnia dla terapeutów: C-Eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji Prowadzący - Joanna Cogiel, Mariusz Janta, Karolina Kryś-Noszczyk, Krzysztof Kuraś, Bartosz Kunka, Katarzyna Mróz-Jędrzejewska, Edyta Tyszkiewicz, Anna Zielińska-Meus, |
2021 |
Ankyloglossja u noworodków i niemowląt Prowadzący - Mira Rządzka |
2021 |
Warsztaty Mówik 2.0 Prowadzący - Elżbieta Dawidek |
2021 |
Komunikacja Alternatywna i Wspomagająca. Teoria i praktyka. Prowadzący - Edyta Tyszkiewicz |
2021 |
Certyfikowane Szkolenie I stopnia dla terapeutów C-Eye. Prowadzący - Bartosz Kunka, Roman Olejniczak, Anna Stachowicz, Edyta Tyszkiewicz, |
2021 |
Dysfagia u niemowląt i małych dzieci Prowadzący - Dore Blom |
2020 |
Szkolenie PECS, Poziom I Prowadzący - Magdalena Kaźmierczak |
2020 |
MAM COŚ WIĘCEJ DO POWIEDZENIA, Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i językowych osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi z wykorzystaniem metod AAC i AT Prowadzący - GenerAACja |
2019 |
Certyfikowany Kurs Empathy Dolls Prowadzący - NEUROGEN, Monika Habik |
2019 |
Makaton PROGRAM ROZWOJU KOMUNIKACJI |
2015 |
AAC – WSPOMAGAJĄCE I ALTERNATYWNE SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ – poziom podstawowy Prowadzący - Jolanta Jaszczuk, Iwona Stępniewicz |
2015 |
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE MODUŁ III: Diagnoza i terapia neurologopedyczna pacjentów ze znacznymi i głębokimi zaburzeniami funkcji oralnych /w tym żywienie przez zgłębnik oraz peg/. MODUŁ ZAAWANSOWANY Prowadzący - Aleksandra Łada |
2014 |
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE - MODUŁ II: Wczesne zaburzenia funkcji oralnych /pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/ u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo-porodowego Prowadzący - Aleksandra Łada |
2014 |
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych,ergoterapii w pediatrii i integracji sensorycznej oraz terapii osób dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi Prowadzący - Teresa Kaczan |
2014 |
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE – MODUŁ I: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy Prowadzący - Aleksandra Łada |
2013 |
Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, I i II stopień |
2012 |
Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne, I stopień |
2011 |
Podstawy diagnozy i terapii autyzmu, I stopień Prowadzący - SOTIS |
2010 |