mgr Agnieszka Gajdemska-Koguciuk
Logopeda, Surdologopeda Warszawa
Logopeda ogólny, Surdologopeda, Diagnosta zaburzeń przetwarzania słuchowego (APD), Provider ATS Neuroflow, Jestem współwłaścicielką specjalistycznej poradni dla dzieci Progres Centrum Wspomagania Rozwoju Dziecka i Rodziny oraz Pracownikiem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Katedrze i Klinice Otolaryngologii.
Zajmuję się diagnozą i terapią logopedyczną pacjentów ze szczególnym uwzględnieniem dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD). Specjalizuję się w pracy z dziećmi z autyzmem, zaburzeniami przetwarzania słuchowego, niedosłuchem, opóźnionym rozwojem mowy, dysleksją.
Absolwentka Uniwersytetu Marie Curie – Skłodowskiej w Lublinie oraz Studiów Podyplomowych specjalizacji Surdologopedycznej w Zakładzie Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego Uniwersytetu Marie Curie-Skłodowskiej przy współpracy z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie. Uczestniczka licznych szkoleń, kursów i warsztatów dotyczących diagnozy i terapii logopedycznej.
Adresy


Zakres usług
Nazwa usługi | Cena |
---|---|
Konsultacja logopedyczna/surdologopedyczna | od 150,00 zł |
Terapia logopedyczna/surdologopedyczna dzieci i młodzieży | od 120,00 zł |
Wystandaryzowana Diagnoza Logopedyczna | od 300,00 zł |
Wystandaryzowana Ocena Rozwoju Psychoruchowego | od 300,00 zł |
Terapia karmienia, trening jedzenia | od 150,00 zł |
Masaż logopedyczny twarzy i jamy ustnej | od 150,00 zł |
Kinesiotaping logopedyczny (plastrowanie dynamiczne) | od 50,00 zł |
Opinia logopedyczna | od 150,00 zł |
Diagnoza Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego | od 300,00 zł |
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Ukończone następujące kursy i szkolenia:
Neuroflow – Provider Treningu Słuchowego Neuroflow,
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka,
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka-Programy Terapii – KOLD-PT – modelowanie programów terapii na podstawie diagnozy testem KOLD,
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci,
KORP – PROGRAMY TERAPII – modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym na podstawie diagnozy Kartami Oceny Rozwoju Psychoruchowego
Kinesiology taping w logopedii, plastrowanie dynamiczne (Kurs podstawowy, Kurs rozwijający),
Terapia ustno-twarzowa i stymulacja sensomotoryczna osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym
Responsywność w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
Metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami autystycznymi i Zespołem Aspergera
Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka,
Wykorzystanie zasad stosowanej analizy zachowania w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju – praca nad zachowaniami trudnymi,
Wykorzystanie zasad stosowanej analizy zachowania w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju – wprowadzanie nowych umiejętności,
Terapia neurobiologiczna
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
Stymulacja procesów myślenia – kategoryzacje, myślenie przez analogię, myślenie przyczynowo-skutkowe
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Stymulacja funkcji poznawczych u dzieci z Zespołem Downa
Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z wadą słuchu
Wspomaganie rozwoju dziecka z wadą słuchu – rola rodziców i terapeutów
Terapia dzieci z uszkodzonym narządem słuchu i problemami w komunikacji
Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)
Trening jedzenia – szkolenie dla osób pracujących z dziećmi ze spektrum autyzmu
Karmienie terapeutyczne Human Touch