mgr Aleksandra Rosińska
Logopeda, Neurologopeda
Warszawa

mgr Aleksandra Rosińska

Logopeda, Neurologopeda Warszawa

Razem możemy więcej!

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym-logopedą po warszawskim APSie, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. 

W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży.

Przygotowuję swoje materiały do pracy (którymi również dzielę się na swojej stronie na fb), szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne!

Trochę piszę logopedycznych „rzeczy”, póki co do szuflady, ale zbieram się na odwagę (prawie groźba 😉)

Pozateraputowo jestem też:
- obciążona genetycznie (dziecko nauczycielskie)
- żoną małżona założyciela Grupa wsparcia mężów logopedek i ojca Syrenki Warszawskie
- podwójną matką
- plecakiem małżona-motocyklisty
- spożywczym turystą (mogę nie pamiętać, co tam zwiedzałam, ale na pewno wiem, co jadłam)
- psiarą
- molem książkowym
- nieznaną żoną pana Darcy’ego (Colin Firth oczywiście)
- posiadaczką tatuaży (w tym wyrażających zboczenie zawodowe)
- zakochana w języku!


Usługi mobilne
  • Warszawa

Edukacja

Dowiedz się więcej na mój temat.

Logopeda
Neurologopeda
Specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej
Terapeuta miofunkcjonalny
Instruktor jogi dla dzieci
Terapeuta ręki

      Lista ukończonych szkół wyższych
    • 2019 - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka

      Wczesna interwencja neurologopedyczna

    • 2019 - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie

      Neurologopedia

    • 2011 - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

      Nauczanie Języka Polskiego jako Obcego

    • 2009 - Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

      Pedagogiki specjalna, specjalność logopedia

    • 2008 - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

      filologia polska

    Lista odbytych szkoleń
    Odbyte szkolenia, kursy, warsztaty Rok
    Jogopedia
    Prowadzący - Małgorzata Stelmach-Lewandowska
    2020
    Terapia manualna
    Prowadzący - Ewa Wojewoda
    2020
    Stymulacja traktu ustno-twarzowego
    Prowadzący - Małgorzata Gawryl
    2020
    Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego
    Prowadzący - Julia Pyttel
    2019
    GORA w terapii logopedycznej dziecka z ASD
    Prowadzący - Aleksandra Karwowska
    2019
    Diagnoza różnicowa - APD a afazja rozwojowa
    2019
    Diagnoza funkcjonalna jako podstawa indywidualizacji w pracy z dzieckiem z ASD: zastosowanie PEP-3-PL
    Prowadzący - Ewa Pisula
    2019
    Kurs instruktora jogi dla dzieci
    Prowadzący - Agnieszka Lasota
    2019
    Wspomaganie karmienia dzieci z MPD
    Prowadzący - Marcelina Przeździęk
    2019
    Zaburzenia akomodacji wzroku u dzieci rozpoczynających naukę w szkole - warsztaty ortoptyczne
    2019
    Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia
    Prowadzący - Ewa Grzelak
    2019
    Ćwiczenia mózgu, czyli sensomotoryczna stymulacja wspomagająca procesy poznawcze
    2019
    Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Cz.1
    Prowadzący - Anna Prożych
    2019
    PROGESTY - autorska Metoda Prostych Gestów wspomagająca terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
    Prowadzący - Daria Jodzis
    2019
    Ocena gotowości małego dziecka do funkcji jedzenia w ujęciu sensomotorycznym
    Prowadzący - Agnieszka Słoniowska
    2019
    MFT 9-99 sTArs - Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99 ze specjalną terapią atykulacji s/sz wg A Kittel
    Prowadzący - Barbara Paradowska
    2019
    Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie
    Prowadzący - Ewelina Mendala-Kwoczek
    2019
    Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej
    Prowadzący - Emilia Mikołajewska
    2018
    Metoda werbo-tonalna. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego - zabawy fonetyczne
    Prowadzący - Anita Lorenc
    2018
    Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne
    Prowadzący - Aleksandra Kaczyńska
    2018
    Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza - terapia - masaż
    Prowadzący - Katarzyna Gromelska
    2018
    Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do 9. roku życia
    Prowadzący - Joanna Gruba
    2018
    Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi
    Prowadzący - Teresa Kaczan
    2018
    Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
    Prowadzący - Marzena Machoś
    2017
    Dziecko dwujęzyczne
    Prowadzący - Katarzyna Czyżycka
    2017
    Dziecko dwujęzyczne w mojej grupie
    Prowadzący - Katarzyna Czyżycka
    2017
    Zastosowanie gestów artykulacyjnych w terapii logopedycznej
    Prowadzący - Justyna Leszka
    2016
    Kształcenie pamięci i koncentracji dzieci
    Prowadzący - Joanna Dolna
    2016
    Wspieranie rozwoju Integracji Sensorycznej w warunkach przedszkolnych i domowych
    Prowadzący - Bogna Mikołajczak
    2016
    Kreatywne warsztaty logopedyczne terapii głoski [sz]: projektowanie postępowania terapeutycznego z wykorzystaniem własnoręcznie przygotowanych pomocy dydaktycznych
    Prowadzący - Katarzyna Stempień
    2016
    Kreatywne warsztaty logopedyczne terapii głoski [s]: projektowanie postępowania terapeutycznego z wykorzystaniem własnoręcznie przygotowanych pomocy dydaktycznych
    Prowadzący - Katarzyna Stempień
    2016
    Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej. I stopień
    Prowadzący - Marta Wiśniewska, Ewa Grzybowska
    2015
    Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
    Prowadzący - Katarzyna Sedivy
    2014
    AAC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
    Prowadzący - Alina Smyczek
    2014
    Terapia ręki. Grafomotoryka
    Prowadzący - Grażyna Dorodzińska
    2014
    Diagnoza i terapia zaburzeń połykania związanych z chorobami neurologicznymi
    2013
    Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
    2012
    Metoda Dobrego Startu
    2011