mgr Joanna Maliszewska
Logopeda, Neurologopeda Szczecin, Gumieńce
Nie staraj się zostać człowiekiem sukcesu, lecz człowiekiem wartościowym - Albert Einstein
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – prowadzę prywatną praktykę na terenie Szczecina oraz pracuję w między innymi w Niepublicznej Szkole Podstawowej Specjalnej Dobry Start, Polsko - amerykańskich szkołach prywatnych oraz SENSE Centrum Terapii i Stymulacji Rozwoju. Prowadzę terapię logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu, upośledzeniem umysłowym oraz porażeniem mózgowym.
Adresy
Usługi mobilne
- Szczecin
Zakres usług
| Nazwa usługi | Cena | 
|---|---|
| Domowa konsultacja logopedyczna/neurologopedyczna wraz diagnozą | |
| Domowa konsultacja logopedyczna 30 min. | |
| Domowa konsultacja z zakresu terapii ręki – 30 min. | 
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Ukończyłam studia:
Praca socjalna i opiekuńcza – studia licencjackie – Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie
Pedagogika ogólna – studia magisterskie – Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku
Przygotowanie pedagogiczne – pedagogika szkolna – studia podyplomowe – Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
Logopedia – studia podyplomowe – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Neurologopedia – studia podyplomowe – Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
Szkolenia z zakresu Augmentative and Alternative Communications – AAC:
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji
Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących.
Kursy, warsztaty, szkolenia:
Kurs Kwalifikacyjny Oligofrenopedagogiki.
Terapia ręki – jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się dzieci w okresie wczesnoszkolnym.
Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy.
Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka.
Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego.
Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu.
Terapia behawioralna w teorii i praktyce.
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
Logorytmika jako metoda stymulująca rozwój lingwistyczny dziecka.
Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
Trening Umiejętności Społecznych
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – podstawy wiedzy o CAPD
Metoda Strukturalna do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostycznego Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP
Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagdnoza, metody terapii
Symultatyczno- sekwencyjna nauka czytania
Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt
Efektywne metody terapii rotacyzmu
Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej w szczególności seplenienia międzyzębowego
- 
              2018 -  Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych 
              Neurologopedia 
- 
              2015 - Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
              Przygotowanie pedagogiczne 
- 
              2011 -  Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu  
              Logopedia 
- 
              2004 - Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku
              Pedagogika ogólna 
- 
              2001 - Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie 
              Praca socjalna i opiekuńcza 
Lista ukończonych szkół wyższych
Lista odbytych szkoleń
| Odbyte szkolenia, kursy, warsztaty | Rok | 
|---|---|
| Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej | 2020 | 
| Neurorehabilitacja traktu ustno – twarzowego | 2020 | 
| Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne. | 2020 | 
| Ankyloglossia u noworodków i niemowląt. Diagnoza i terapia | 2019 | 
| Plastrowanie statystyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping medyczny | 2019 | 
| Efektywne metody terapii rotacyzmu | 2019 | 
| Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profiaktyce i terapii logopedycznej w szczególności  seplenienia międzyząbowego | 2019 | 
| Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt | 2019 | 
| Zburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii | 2018 | 
| Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania | 2018 | 
| Metoda Strukturalna do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostyczego Karty Oceny  Czytania i Pisania – KOCP | 2018 | 
| Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – podstawy wiedzy o CAPD | 2018 | 
| Trening Umiejętności Społecznych | 2018 | 
| Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne | 2018 | 
| Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących | 2017 | 
| Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka | 2017 | 
| Terapia behawioralna w teorii i praktyce | 2017 | 
| Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego | 2017 | 
| Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy | 2017 | 
| Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu | 2016 | 
| Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka | 2016 | 
| Terapia ręki – jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się dzieci w okresie wczesnoszkolnym | 2016 | 
| MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom trzeci | 2015 | 
| Logorytmika jako metoda stymulująca rozwój lingwistyczny dziecka | 2015 | 
| MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom drugi | 2014 | 
| MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom pierwszy | 2014 | 
| Nauczyciel wspomagający w edukacji szkolnej | 2010 | 
| Kurs Kwalifikacyjny Oligofrenopedagogiki | 2009 | 
Galeria
Zapoznaj się z moją galerią zdjęć.

