mgr Joanna Maliszewska
Logopeda, Neurologopeda Szczecin, Gumieńce
Nie staraj się zostać człowiekiem sukcesu, lecz człowiekiem wartościowym - Albert Einstein
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – prowadzę prywatną praktykę na terenie Szczecina oraz pracuję w między innymi w Niepublicznej Szkole Podstawowej Specjalnej Dobry Start, Polsko - amerykańskich szkołach prywatnych oraz SENSE Centrum Terapii i Stymulacji Rozwoju. Prowadzę terapię logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu, upośledzeniem umysłowym oraz porażeniem mózgowym.
Adresy
Usługi mobilne
- Szczecin
Zakres usług
Nazwa usługi | Cena |
---|---|
Domowa konsultacja logopedyczna/neurologopedyczna wraz diagnozą | |
Domowa konsultacja logopedyczna 30 min. | |
Domowa konsultacja z zakresu terapii ręki – 30 min. |
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Ukończyłam studia:
Praca socjalna i opiekuńcza – studia licencjackie – Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie
Pedagogika ogólna – studia magisterskie – Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku
Przygotowanie pedagogiczne – pedagogika szkolna – studia podyplomowe – Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
Logopedia – studia podyplomowe – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Neurologopedia – studia podyplomowe – Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
Szkolenia z zakresu Augmentative and Alternative Communications – AAC:
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji
Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących.
Kursy, warsztaty, szkolenia:
Kurs Kwalifikacyjny Oligofrenopedagogiki.
Terapia ręki – jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się dzieci w okresie wczesnoszkolnym.
Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy.
Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka.
Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego.
Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu.
Terapia behawioralna w teorii i praktyce.
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
Logorytmika jako metoda stymulująca rozwój lingwistyczny dziecka.
Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
Trening Umiejętności Społecznych
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – podstawy wiedzy o CAPD
Metoda Strukturalna do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostycznego Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP
Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagdnoza, metody terapii
Symultatyczno- sekwencyjna nauka czytania
Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt
Efektywne metody terapii rotacyzmu
Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej w szczególności seplenienia międzyzębowego
-
2018 - Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
Neurologopedia
-
2015 - Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
Przygotowanie pedagogiczne
-
2011 - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Logopedia
-
2004 - Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku
Pedagogika ogólna
-
2001 - Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie
Praca socjalna i opiekuńcza
Lista ukończonych szkół wyższych
Lista odbytych szkoleń
Odbyte szkolenia, kursy, warsztaty | Rok |
---|---|
Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej |
2020 |
Neurorehabilitacja traktu ustno – twarzowego |
2020 |
Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne. |
2020 |
Ankyloglossia u noworodków i niemowląt. Diagnoza i terapia |
2019 |
Plastrowanie statystyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping medyczny |
2019 |
Efektywne metody terapii rotacyzmu |
2019 |
Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profiaktyce i terapii logopedycznej w szczególności seplenienia międzyząbowego |
2019 |
Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt |
2019 |
Zburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii |
2018 |
Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania |
2018 |
Metoda Strukturalna do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostyczego Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP |
2018 |
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – podstawy wiedzy o CAPD |
2018 |
Trening Umiejętności Społecznych |
2018 |
Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne |
2018 |
Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących |
2017 |
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka |
2017 |
Terapia behawioralna w teorii i praktyce |
2017 |
Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego |
2017 |
Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy |
2017 |
Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu |
2016 |
Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka |
2016 |
Terapia ręki – jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się dzieci w okresie wczesnoszkolnym |
2016 |
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom trzeci |
2015 |
Logorytmika jako metoda stymulująca rozwój lingwistyczny dziecka |
2015 |
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom drugi |
2014 |
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom pierwszy |
2014 |
Nauczyciel wspomagający w edukacji szkolnej |
2010 |
Kurs Kwalifikacyjny Oligofrenopedagogiki |
2009 |
Galeria
Zapoznaj się z moją galerią zdjęć.