mgr Joanna Maliszewska
Logopeda, Neurologopeda
Szczecin, Gumieńce

mgr Joanna Maliszewska

Logopeda, Neurologopeda Szczecin, Gumieńce

Nie staraj się zostać człowiekiem sukcesu, lecz człowiekiem wartościowym - Albert Einstein

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – prowadzę prywatną praktykę na terenie Szczecina oraz pracuję w między innymi w Niepublicznej  Szkole Podstawowej Specjalnej Dobry Start, Polsko - amerykańskich szkołach prywatnych oraz SENSE Centrum Terapii i Stymulacji Rozwoju. Prowadzę terapię logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu, upośledzeniem umysłowym oraz porażeniem mózgowym.


Adresy
Sense Centrum Terapii i Stymulacji Rozwoju
Miodowa 57
71 497 Szczecin
Polska, Województwo zachodniopomorskie
48 500 551 213 | 48 512 221 777

Usługi mobilne
  • Szczecin

Zakres usług
Nazwa usługi Cena
Domowa konsultacja logopedyczna/neurologopedyczna wraz diagnozą
Domowa konsultacja logopedyczna 30 min.
Domowa konsultacja z zakresu terapii ręki – 30 min.

Edukacja

Dowiedz się więcej na mój temat.

Ukończyłam studia:

Praca socjalna i opiekuńcza – studia licencjackie – Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie

Pedagogika ogólna – studia magisterskie – Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku

Przygotowanie pedagogiczne – pedagogika szkolna – studia podyplomowe – Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych

Logopedia – studia podyplomowe – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

Neurologopedia – studia podyplomowe – Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych

Szkolenia z zakresu Augmentative and Alternative Communications – AAC:

MAKATON Program Rozwoju Komunikacji

Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących.

Kursy, warsztaty, szkolenia:

Kurs Kwalifikacyjny Oligofrenopedagogiki.

Terapia ręki – jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się dzieci w okresie wczesnoszkolnym.

Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy.

Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka.

Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego.

Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu.

Terapia behawioralna w teorii i praktyce.

Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.

Logorytmika jako metoda stymulująca rozwój lingwistyczny dziecka.

Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne

Trening Umiejętności Społecznych

Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – podstawy wiedzy o CAPD

Metoda Strukturalna do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostycznego Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagdnoza, metody terapii

Symultatyczno- sekwencyjna nauka czytania

Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt

Efektywne metody terapii rotacyzmu

Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej w szczególności seplenienia międzyzębowego

      Lista ukończonych szkół wyższych
    • 2018 - Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych

      Neurologopedia

    • 2015 - Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych

      Przygotowanie pedagogiczne

    • 2011 - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

      Logopedia

    • 2004 - Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku

      Pedagogika ogólna

    • 2001 - Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie

      Praca socjalna i opiekuńcza

    Lista odbytych szkoleń
    Odbyte szkolenia, kursy, warsztaty Rok
    Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej
    2020
    Neurorehabilitacja traktu ustno – twarzowego
    2020
    Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne.
    2020
    Ankyloglossia u noworodków i niemowląt. Diagnoza i terapia
    2019
    Plastrowanie statystyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping medyczny
    2019
    Efektywne metody terapii rotacyzmu
    2019
    Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profiaktyce i terapii logopedycznej w szczególności seplenienia międzyząbowego
    2019
    Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt
    2019
    Zburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii
    2018
    Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
    2018
    Metoda Strukturalna do nauki czytania i pisania oraz narzędzia diagnostyczego Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP
    2018
    Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – podstawy wiedzy o CAPD
    2018
    Trening Umiejętności Społecznych
    2018
    Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
    2018
    Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
    2017
    Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
    2017
    Terapia behawioralna w teorii i praktyce
    2017
    Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego
    2017
    Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy
    2017
    Kontakt, komunikacja i zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu
    2016
    Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
    2016
    Terapia ręki – jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się dzieci w okresie wczesnoszkolnym
    2016
    MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom trzeci
    2015
    Logorytmika jako metoda stymulująca rozwój lingwistyczny dziecka
    2015
    MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom drugi
    2014
    MAKATON Program Rozwoju Komunikacji – poziom pierwszy
    2014
    Nauczyciel wspomagający w edukacji szkolnej
    2010
    Kurs Kwalifikacyjny Oligofrenopedagogiki
    2009