mgr Katarzyna Liszka
Logopeda Kraków, Podgórze
Jestem logopedą, który wie, że wciąż musi się szkolić, poszerzać swoją wiedzę dla dobra swoich pacjentów. Jednak nade wszystko stawiam na budowanie relacji z moimi podopiecznymi, bo bez tego fundamentu, żadna terapia nie przyniesie oczekiwanych efektów.
Pasjonuje się tworzeniem nowych pomocy, szukam, czytam, nieustannie mam w głowie nowe pomysły. Uśmiech to moje drugie imię, dlatego na instagramie można mnie znaleźć pod nazwą logopeda_z_usmiechem.
Pracuje z dziećmi przedszkolnymi z dyslalią, opóźnionym rozwojej mowy, niedokształceniem mowy o typie afazji, wadą słuchu, dwujęzycznymi.
Prowadzę również terapię z dziećmi starszymi z dysleksją.
Lubię pracować głosem - na studiach prowadziłam własne audycje w studenckim radiu. Dzisiaj gdybym miała znów taką możliwość - z chęcią zrobiłabym to raz jeszcze!
Całym sercem jestem za profilaktyką, stymulowaniem rozwoju mowy i poszerzaniem wiedzy wśród rodziców i innych specjalistów, którzy współpracują z logopedami.
Interesuję się wczesną interwencją logopedyczną.
Adresy
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Logopeda
Pedagog
Terapeuta pedagogiczny
-
2019 - Akademia Ignatianum w Krakowie
logopedia
-
2019 - Uniwersytet Jagielloński
pedagogika, specj. pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną
-
2017 - Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
pedagogika, specj. promocja zdrowia i profilaktyka uzależnień
Lista ukończonych szkół wyższych
Lista odbytych szkoleń
Odbyte szkolenia, kursy, warsztaty | Rok |
---|---|
Akademia surdologopedy Prowadzący - Agnieszka Kaproń |
2020 |
Zorganizowany logopeda Prowadzący - Magdalena Tomczyk |
2020 |
ORM a afazja - różnice Prowadzący - Agnieszka Kaproń |
2020 |
SMURF - strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej Prowadzący - Danuta Pluta-Wojciechowska |
2020 |
ASD - pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem Prowadzący - Joanna Wójtowicz-Pałasz |
2020 |
Organizacja pracy logopedy Prowadzący - Aleksandra Rosińska |
2019 |
Analiza i synteza słuchowa Prowadzący - Magdalena Kosiń |
2019 |
Logostart - logorytmika Prowadzący - Piotr Tolsdorf |
2019 |
Opóźniony rozwój mowy Prowadzący - Agnieszka Kaproń |
2019 |
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP Prowadzący - Anna Bogacz-Rybczak |
2019 |
Logorytmika - ruch, słuch, słowo Prowadzący - Ewa Bombol |
2019 |
Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną - stopień praktyczny Prowadzący - Mieczysław Chęciek |
2019 |
Karty Oceny Zachowania i Emocji - KOZE, od 1. do 9. roku życia Prowadzący - Elżbieta Bogacz, Anna Bogacz-Rybczak |
2019 |
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD, test do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do ukończenia 9. roku życia Prowadzący - Joanna Gruba |
2019 |
Sygmatyzm właściwy: wymowa międzyzębowa, sygmatyzm boczny - efektywne postępowanie logopedyczne Prowadzący - Iwona Michalak-Widera |
2019 |
Diagnoza i terapia dziecka ze spektrum autyzmu Prowadzący - Magdalena Kosiń |
2019 |
Opóźnienia rozwoju mowy - diagnoza i terapia Prowadzący - Iwona Michalak-Widera |
2019 |
Szkolenie z zakresu rozpoznawania indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w kontekście realizacji zadań szkolnego specjalisty, w zreformowanym systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej Prowadzący - Maria Foryś |
2018 |
Animator zabaw dla dzieci Prowadzący - Katarzyna Rosiek |
2015 |